سینک

سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ

سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ

سینک استیل از فلز ضد زنگ ساخته می شود و مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد. این نوع سینک به راحتی تمیز می شود و با شستشوی زیاد دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود. سینک استیل براق است و با مواد ضد عفونی کننده بسیار تمیز و براق می شود.

از معایب سینک استیل می توان به مقاومت پایین آن در برابر خراشیدگی اشاره نمود. علاوه بر آن اثر انگشت و لک روی این نوع سینک می ماند و باید مدام آنها را تمیز نمود. سینک استیل ضد زنگ در مقایسه با سایر سینک ها قیمت پایین تری دارد.

 

سینک ظرفشویی کورین

سنگ کورین نوعی سنگ مصنوعی است که برای ساخت سینک مورد استفاده قرار می گیرد. سینک های کورین در طرح و رنگ متنوع تولید می شوند. این نوع سینک به دلیل مقاومت بالا در برابر قارچ و باکتری، به راحتی تمیز می شود. بافت سینک کورین به نحوی است که لکه آب بر روی آن نمی ماند و در برابر خراش و خوردگی مقاوم است. قیمت این نوع سینک نسبت به سینک استیل بالاتر است.

 

 

 

سینک ظرفشویی کامپوزیتی

سینک ظرفشویی کامپوزیتی از ترکیب گرانیت و کوارتز ساخته می شود و بسیار مقاوم و بادوام است. این سینک ها ظاهری خال دار دارند و در برابر هر نوع لک و خراشی مقاوم می باشند. این نوع سینک به شکل های متفاوتی از جمله منحنی یا اریب ساخته می شود و از نظر رنگ متنوع می باشد.

 

سینک سنگ صابونی

سنگ صابون نوعی سنگ طبیعی محسوب می شود که در ساخت سینک ظرفشویی کاربرد دارد. سینک هایی که از این نوع سنگ ساخته می شوند نمایی زیبا و باشکوه دارند. سینک سنگ صابونی را می توان با کانتر یکپارچه و هماهنگ کرد.

از ویژگی های این نوع سینک، برش به صورت منحنی یا اریب با لبه های نرم و انحنادار می باشد. وزن این سینک سنگین است و باید توسط یک نصاب ماهر و با تعبیه روی یک تکیه گاه مهم نصب گردد. از معایب سینک سنگ صابونی می توان به گران بودن آن و قابلیت خراشیده شدن آن اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *